Lezing: Communicatie van de toekomst

Zorg dat je weet wat er speelt en wat eraan komt

Technologie? Iedereen in de wereld heeft er mee te maken. Zelfs als je denkt: niets voor mij. En ben je ondernemer of zelfstandige? Zorg dan dat je weet wat er speelt en wat eraan komt. Want er is niets zo belangrijk om vooruit te kijken onze tijd van robotisering, kunstmatige intelligentie, virtual reality en augmented reality, de mogelijkheden van apps en the Internet of Things. Want technologie gaat ons beïnvloeden. Zo nu en dan lees je kranten koppen als: 'De opmars van Robots op de werkvloer' en berichten over 'Game changing technologische ontwikkelingen'. Zorg dat je voorbereid bent, blijf niet hangen in het denken in bedreigingen of ‘het zal mijn tijd wel duren’. Leg links naar de kansen voor jouw bedrijf en voor jou als ondernemer, of je nu een groot bedrijf hebt of ZZP’er bent. Dat is de boodschap van Séphine Laros.

Interactieve lezing: 'Communicatie van de Toekomst' op het International Festival of Technology van de TU Delft

Woensdag 6 juni 1018, om 20 uur is het zover. Dan geeft Sephine Laros de interactieve inspiratiesessie 'Communicatie van de Toekomst' op het International Festival of Technology van de TU Delft in de Zaal Gamma Ray van de Aula. Ben je Ondernemer, zelfstandige? Of gewoon geïnteresseerd? En wil je weten welke kansen er voor jouw marketing en communicatie liggen? Sephine Laros gaat met de zaal in gesprek over Apps, Robots, AI, virtual reality, hologrammen, augmented reality, adverteren en meer! Dat alles in het Nederlands, in begrijpbare spreektaal. Je bent van harte welkom. Wat kan er nu al en wat is toekomstmuziek? Aan de hand van een stelling, gaan we samen discussiëren per onderwerp. Welke mogelijkheden zie jij met de communicatie van de toekomst? Wat kun je daarmee? Zo neemt Séphine Laros je mee in de wereld van: – gepersonaliseerd adverteren, – apps, – hologrammen, – virtual reality, – augmented reality, – robots, – en kunstmatige intelligentie Séphine brengt de technologische ontwikkelingen in Jip-en-Janneke-taal, met leuke voorbeelden en actuele ontwikkelingen. Heel eenvoudig legt ze uit wat bijvoorbeeld het verschil tussen virual reality (VR) en augmented reality (AR) is en wat de kansen zijn voor de communicatie met jouw klanten nu en in de toekomst. Of hoe de emotionele binding, door de nieuwe interactie-devices, bij het kopen van een product of dienst verandert. Of hoe robotisering, chatbots en andere robots je marketingcommunicatie beïnvloeden. Welke apps er nu al voor je. Pak je kansen en zorg dat je in de markt blijft.

Kom mee discussieren, luisteren en leren. Ben je er ook bij?
Locatie sessie Communicatie van de toekomst:
International Festival of Technology, TU Campus
GAMMA RAY – Aula TU Delft
Mekelweg 5, 2628 CC Delft
Meer info? Kijk op https://ifot-delft.com

Klaar voor de toekomst?