Eenmanszaak: de persoon als merk.

Eenmanszaak? Je bent zelf jouw merk! Dus voor de creatie van jouw merk dien je jezelf goed te kennen…. Zodat je je eigen mix van merkeigenschappen vindt. In drie stappen:

1 ken jezelf,
2 maak jezelf zichtbaar,
3 onderscheid je van de concurrenten.

Door overal jouw eigen stempel op te zetten ontstaat een duidelijke merkbeleving van de eenmanszaak.

Merken kunnen inderdaad ook mensen zijn. Mijn eenmanszaak Albedo heeft mijn eigenschappen. Door mezelf te zijn en me in te zetten voor de belangen van mijn opdrachtgevers laad ik Albedo als een merk. Ik adem het merk voor 100% uit.

Albedo communicatie is dan ook 100% gebaseerd op de eigenaresse: de naam naam Albedo staat voor duurzaamheid, ontvangen en zenden en de stralende persoonlijkheid die Séphine Laros is. Uit deze naam vloeide het logo voort.  Daarnaast vindt Albedo communicatie dat diensten tot praktische verbeteringen dienen te leiden en betaalbaar moeten blijven voor de opdrachtgevers. Deze pragmatische aanpak komt terug in de eigen huisstijl: geen illustraties of franjes die niet functioneel zijn.

Mijn tip voor 2004: Zet ook je eigen stempel op jouw business!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *